Služby od Applu v drtivé většině případů fungují prakticky bezchybně. Nic ale není bezezbytku dokonalé, a platí to i pro služby iTunes a App Store. Své objednávky však můžete snadno reklamovat, a my vám povíme, jak na to.

Jak reklamovat obsah

Pokud máte problém s hudbou filmy, televizními pořady, knihami  nebo aplikacemi, které jste stáhl z iTunes nebo App Storu, můžete přímo přes Apple provést jejich reklamaci. Pro svou žádost ale musíte mít pochopitelně pádný důvod - není to cesta, jak si opatřit „zdarma“ zkušební verze programů a mediálního obsahu. Pokud něco zakoupíte omylem, nebo svou objednávku nedostanete, můžete své peníze dostat zpět. Přímo v iTunes a App Storu odkazy, vedoucí k reklamaci, nenajdete - musíte použít web nebo e-mail. Oba způsoby vám ukážeme.

Reklamace z e-mailu

  • Spusťte aplikaci Mail.
  • Vyhledejte pojem „Vaše faktura od společnosti Apple“.
  • Klikněte - nebo klepněte - na fakturu, kterou chcete reklamovat.
snimek-obrazovky-2016-11-02-v-8-45-53 Ve spodní části zprávy klikněte na "Nahlaste problém" a dále postupujte podle návodu pro web.

Reklamace z webu

  • Navštivte tuto stránku.
  • Přihlaste se pod vaším Apple ID.
  • Vyberte položku, kterou chcete reklamovat.
  • Napravo od údaje o ceně klikněte na "Nahlásit problém".
  • Zvolte typ problému a klikněte na "Odeslat".
[gallery size="medium" columns="2" ids="7470,7471,7472,7473"]