Hledáme do týmu Back Office asistentku nebo asistenta

Naše všemi hýčkaná kolegyně odjíždí na dlouhý pobyt do Kanady, a tak za ni hledáme alternativu na pozici #backoffice. Náplň práce obsahuje provoz recepce, příjem a vydej zakázek, starost o návštěvy, fakturace a kontrola pohledávek, objednávky služeb, zodpovědnost za pokladnu, evidence smluv a vyřizování pojistek a reklamací, dozor nad kuchyňkou (pokus o převýchovu mužského kolektivu). Hledáme zkrátka někoho, kdo se postará o spokojený a pohodový chod kanceláře.

Jaké znalosti a dovednosti očekáváme?

  • výborné komunikační schopnosti, reprezentativní vystupování a stálý nenucený úsměv
  • spolehlivost, pečlivost a zodpovědný přístup
  • zkušenost s fakturací (ovládání účetního systému výhodou)
  • základní zkušenost s tabulkovým procesorem (např. Excel)
  • pozitivní vztah ke značce Apple (máme Excel pro Maca)
  • alespoň základní znalost angličtiny
  • smysl pro humor

Co můžeme nabídnout?

  • mladý, přátelský a slušný pánský kolektiv
  • zmrd-free firemní kultura
  • moderní kancelář v Holešovicích
  • pravidelné firemní akce
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na dopravu
  • po roce příspěvek na bydlení/důchodové pojištění
  • zvýhodněné telefonní tarify pro rodinu a blízké
  • možnost zajistit multisport kartu

Zkus to s námi – pošli své CV přes tento odkaz! Jak již Newton pravil, jablko nepadá daleko od Logicworks. 

Comments
Logicworks